Učenici osmih razreda i njihovi razrednici Amira Maksumić i Refik Sjekirica upriličili su posjetu Zemaljskom muzeju u Sarajevu i tako realizovali izvanučioničku nastavu iz biologije, historije i hemije. U Zemaljskom muzeju imali su priliku vidjeti izložene eksponate iz svih zbirki i prepoznati one koji su obuhvaćeni Nastavnim planom i programom. Učenici su pokazali veliko interesovanje za nastavne teme iz biologije posmatrajući eksponate: ribe- nastavnu jedinicu u sklopu koje su stjecali znanje o njihovoj ishrani, disanju, održavanju plovnosti u vodenom stupcu te razmnožavanju, mekušce-jedinicu koja uključuje predavanje o osnovnim biološkim karakteristikama mekušaca, malu školu dendrohronologije – nastavnu jedinicu koja se sastoji od predavanja o drvenastom bilju, načinu stvaranja i brojanja godova te bodljikaše- nastavnu jedinicu koja sadrži predavanje o biologiji i morfologiji morskih ježeva.Ova posjeta je dokaz da je moguće realizovati i izvanučioničku nastavu historije u muzejskim prostorijama. Prednosti iste su upotpunjavanje sa kulturnom i prirodnom baštinom, vrijednostima i civilizacijskim dostignućima što služi konkretizaciji i obogaćivanju nastavnih sadržaja. Za nastavu historije sve postavke muzeja mogu biti interesantne, ali kulturno-historijske postavke ipak predstavljaju najočitije dodirne točke s nastavom historije. Izvanučionička nastava učeniku omogućuje poučavanje i učenje na posebno odabranim odredištima a ova posjeta je to zasigurno i omogućila.