Godišnji plan i program organiziranog slobodnog vremena u nastavi produženog boravka za školsku godinu 2017/2018.
Razredi:
I, II i III
Odgajateljica:
Alma Merzić, psiholog
Stručni tim:
Ermina Kevelj, prof. engleskog jezika
Almira Krpo, prof. likovne kulture
Alisa Lizde, prof. njemačkog jezika
- Ciljevi programa
Ciljevi realizacije sadržaja u produženom boravku u skladu su s općim ciljevima osnovnog obrazovanja (tri opća cilja)
- Omogućiti djetetu pun život i otkriti njegove/njezine pune potencijale kao jedinstvene osobe
- Omogućiti djetetu njegov/njezin razvoj kao socijalnog bića kroz život i saradnju s ostalima kako bi doprinijela/ doprinio dobru u društvu
- Pripremiti dijete za daljnje obrazovanje i cjeloživotno učenje (učiti kako učiti)
Specifični ciljevi:
- potpun i harmoničan razvoj djeteta
- važnost isticanja individualnih različitosti (svako dijete je jedinstveno; osigurava mu se razvoj svih potencijala)
- fokusiranje na učenje (ističe se važnost onoga što dijete uči i procesa kojim usvaja znanja)
- izmjena mnogobrojnih pristupa učenju
- učenika se nastoji osposobiti za samostalno učenje
- ističe se radost učenja i potiče motiviranost za učenje
- osvijestiti važnost učenja temeljenog na okruženju
- pismenost (jezična i matematička)
- razvoj osjećaja za naš identitet
- razvijanje duhovne dimenzije života
- globalna dimenzija modernog življenja
- pluralizam, poštivanje različitosti i važnost tolerancije
- funkcioniranje kurikuluma u odnosu na jednakost i korektnost pristupa u obrazovanju
- partnerstvo u obrazovanju
- uloga tehnologije u obrazovanju
- briga o djeci s posebnim potrebama
- temeljna uloga obrazovanja u ranom djetinjstvu
- olakšavanje prelaza iz nižiš u više razrede osnovnog obrazovanja
- uloga rada u produženom boravku u postavljanju uzorka za cjeloživotno učenje
- Stručni tim za rad u produženom boravku
Stručni tim za rad u produženom boravku čine voditelj/ica produženog boravka, učitelji razredne nastave za odjeljenja koje pohađaju djeca uključena u produženi boravak, vjeroučiteljica, profesori engleskog jezika i profesorica njemačkog i turskog jezika. Svi rade u timu, odnosno zajedno planiraju i programiraju sve aktivnosti (godišnje, mjesečno i sedmične), dogovaraju se o zajedničkim i odvojenim aktivnostima. Uz stručni tim u radu u produženom boravku sarađuje i stručni saradnik (pedagog) u vezi savjetovanja roditelja i učitelja u slučaju poteškoća ili problema u prilagođavanju.
- Raspored rada u produženom boravku
Produženi boravak počinje od 8:00 i traje do 16:00 sati.
Rad se odvija u sljedećim aktivnostima:
Raspored rada:
7.30 – 8.00 – učenici dolaze u školu, s tim da je za one koji dolaze ranije organizirano slobodno vrijeme ( igre,doručak….)
8.00 – 8.30 – medijska kultura, gledamo crtane filmove, bajke ili neku dječiju emisiju
8.30 – 9.00 – doručak
9.00 – 10.30 – domaća zadaća, dnevni zadaci, samostalni rad s učenicima
10.30 – 11.30 – slobodno organizirano vrijeme (društvene igre, igre na školskom igralištu)
11.30 – 12.00 – užina (voće), spremanje za školu, te preuzimanje učenika koji pohađaju prvu smjenu
12.00 – 13.00 – odmor za učenike koji su došli iz škole, razgovor o aktivnostima i proteklom danu u školi.
13.00 – 14.00 – ručak
14.00 – 14.30 – domaća zadaća, dnevni zadaci, samostalni rad s učenicima.
14.30 – 16.00 – užina (voće) slobodno organizirano vrijeme ( društvene igre, igre na školskom igralištu).
16.00 – 16.30 – pospremanje radnog prostora i odlazak učenika iz Produženog boravka