KRITERIJI OCJENJIVANJA | |
NASTAVNI PREDMET – GEOGRAFIJA | |
Odličan (5)
|
-Učenik je usvojio gradivo sa potpunim razumjevanjem i proširuje ga vlastitim iskustvom. -Orginalan je i samostalan za rješavanje zadataka. -Izrazito temeljno i opširno povezuje gradivo sa ostalim temama i predmetima. -Izuzetno samostalno iznosi zaključke pri analizi geografskih problema. -S lahkoćom obrazlaže i dokazuje geografske pojave i procese. -Logički zaključuje i povezuje sa životnom praksom. -Brzo, tačno i samostalno pokazuje i čita geografske pojmove. -Izrazito točno i brzo analizira kartografske, grafičke i slikovne priloge te samostalno -izrazita sposobnost povezivanja i „čitanja“ naučenog gradiva sa karte (paralelno pokazivanje na karti sa iznošenjem teorije) -Izrazito uspješno koristi kartu pri orijentaciji u prostoru – Brzo, tačno, opširno, logično i argumentirano odgovara na postavljena pitanja – U potpunosti razumije nastavne sadržaje, proširuje ih vlastitim iskustvom i primjenjuje u životnim situacijama. – Samostalno izvodi zaključke i uočava uzročno-posljedične veze, geografske pojave i procese
|
Vrlo dobar (4)
|
-Kvaliteta znanja je tačna i opširna, a način iznošenja gradiva je uglavnom logičan te sa razumijevanjem. -Uspješno primjenjuje stečena znanja -Polagano i sporije ali tačno uočava osnovne geografske pojave i procese. -Opširno povezuje nastavno gradivo s ostalim temama i predmetima. -Samostalno izvodi zaključke pri analizi geografskih problema. -Obrazlaže i dokazuje osnovne geografske pojave i procese. -Pokazuje logičko zaključivanje i povezivanje s životnom praksom. -Tačno i samostalno, no sporije, pokazuje i „čita“ geografske pojmove. -Tačno analizira kartografske, grafičke i slikovne priloge te samostalno donosi zaključke. -Uspješno koristi geografsku kartu pri orijentaciji u prostoru. Sporije, ali tačno, logično i uglavnom argumentirano odgovara na postavljena pitanja uz eventualno postavljanje potpitanja. – Razumije nastavne sadržaje i uspješno primjenjuje stečena znanja. – Tačno uočava geografske sadržaje na geografskoj karti i uspješno analizira kartografske, grafičke i slikovne priloge te uglavnom samostalno donosi zaključke.
|
Dobar (3)
|
-Kvaliteta znanja je prosječna, a način iznošenja gradiva je logičan tek u pojedinim dijelovima.
-Polagano i uz pomoć nastavnika uočava geografske pojave i procese. -Prosječno povezuje nastavno gradivo s ostalim temama i predmetima. -Djelomično i nepotpuno izvodi zaključke pri analizi geografskih problema. -Uz pomoć nastavnika obrazlaže i dokazuje osnovne geografske pojave i procese. -Prosječno i djelomično logički zaključuje i povezuje s životnom praksom. -Većinu zadanih pojmova pokazuje točno. -Djelomično razvijena kartografska pismenost. -Uočava i prepoznaje pojedine geografske sadržaje na geografskoj karti i koristi se njima uz pomoć nastavnika. -Polagano i uglavnom točno odgovara na postavljena pitanja, uz pomoć nastavnika. – Uglavnom razumije nastavne sadržaje i djelomično primjenjuje stečena znanja – Uz pomoć nastavnika izvodi zaključke. – Djelomično uočava geografske sadržaje na geografskoj karti i nepotpuno analizira kartografske, grafičke i slikovne priloge te prosječno donosi zaključke. – Povremeno nije spreman iskazati znanje.
|
Dovoljan (2)
|
-Reakcija učenika na postavljeno pitanje je djelomična, kvaliteta znanja je nepotpuna i površna sa greškama, a način iznošenja znanja tek zadovoljavajući uz sposobnost razgovora sa nastavnikom.
-Otežano povezuje stečena znanja s konkretnim primjerima. -Površno i djelomično i uz pomoć nastavnika uočava geografske pojave i procese. -Teško uočava i prepoznaje pojedine geografske sadržaje na geografskoj karti i slabo se koristi njima. -Nepotpuno i s pogreškama analizira kartografske, grafičke i slikovne priloge te zahtjeva veliku pomoć nastavnika. – Vrlo površno i djelomično „čita“ i koristi kartu. – Ne razumije u potpunosti nastavne sadržaje i otežano primjenjuje stečena znanja. – Uz znatnu pomoć nastavnika na jednostavan način nabraja i opisuje geografske pojmove i procese – Kod donošenja zaključaka nailazi na veće probleme – Površno uočava geografske sadržaje na geografskoj karti i s pogreškama analizira kartografske, grafičke i slikovne priloge te nesamostalno donosi zaključke
|